"dessa bilder..."

Ångest, ångest och åter ångest! Jag har sett alla bilder sen gårdagen, och jag kan bara säga FY FAN. Alltså, come on.. jag ser ju ut som nåt jävla luder! White trash! (Eller i mitt fall kanske man måste säga black trash? Höhö.) Det är mitt fula jävla hår som gör att jag ser helt retarded ut! Eller ja, det och alkoholen. Det är alldeles för långt och oklippt just nu, vilket resulterar i katastrof!! Här kommer några bilder så att ni själva kan se hur jävla äcklig jag är (var).



Jag säger bara, fy fan! Jag förstår inte ens att jag lägger ut dessa bilder...

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: suck

skärp dig för fan vadå äcklig fattar du hur många tjejer som vill se ut som dig

2010-08-02 @ 23:14:05

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0