"dead girl walkin'!"

Lyckads inte somna för ens strax innan 3 igår.. jääääklar va trött jag är nu. Hade hellre legat kvar med Micke i sängen än att go to work. Men men, a girl gotta do what a girl gotta do. Kaffe förbättrar nog situationen från "dead girl walkin'!" till hyffsat pigg tjej. Eller nåt i den stilen.

Tidigare idag försökte jag sätta igång webcamen för att ta en bild på gadden, men eftersom camen vägrar fungera fick jag använda mobilen. Och det var svårare än jag hade räknat med att ta en bra bild på mig själv från sidan. Svårt, men helt klar inte omöjligt. Here it is:

 

Förresten, jag har fått en pigmentfläck på kinden! OH NO, my life is over! Ni vet, en såndär vit fläck som vägrar bli brun? Cry me a fuckin' river. Tur att det finns foundation och rouge..


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Naomi Campbell

Pigmentfläck? Shit snart kommer rynkorna också ska du se!

2010-08-07 @ 12:14:39
Postat av: Kajsa

gullgulltjej, jävla mig som är sjuuk, faan vad looosit det känns! pästen!

2010-08-07 @ 18:55:13

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0