"church street"

Good morning! Är det inte härligt att vakna för att man är kissnödig så säg!? Gaah, jag blir tokig på min blåsa. Vaknade första gången 03:33 och gick på toa. Somnade om. Vaknade. Gick på toa. 4 gånger innan 10 o'clock har jag kissat! Alltså, seriöst.. Jag antar att det var den där Minnie som ställde till det, det vill säga en stor drink på church street. Suddig bild:

Det var riktigt trevligt igår! Även om bowlingen var stängd och jag vann i gäsp-vm senare på kvällen. Maten på church street var lika god som sist, och jag äter gärna där varenda dag! Mums! Sen att servitriserna byter om och dansar på bardisken mitt upp i allt, det är bara ett fett plus! Me like. Tack för igår, S & M!

Bilden är i allra högsta grad stulen från fejjan. Hope you don't mind.

 

Nu ligger Micke och sover, önskar jag kunde sova också. Men det kan jag icke, så jag funderar på att ta en promenad. Så får det bli. Ost måste köpas så det är väl lika bra jag powerwalkar bort till någon avlägsen affär. Catch ya'll later!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0