"beställer pizza"

Hello! Just nu sitter jag uppe på söder hemma hos Stina med henne och Jenny. Jag har nyss färgat Stinas hår och senare trycker vi nog en pizza. Fan, jag får redan ångest när jag tänker på det - en flottig pizza mitt i veckan. Men det är ju så sjukt göttans, så what to do liksom? Inte tänker jag gå hem och steka falukorv när dom överiga donnorna ringer och beställer pizza! Varför är det så att allt (eller ja, nästan allt) gott ska vara så jävla onyttigt?

Ikväll slänger jag nog ut en bild på dagens inköp från valbo köpis, spännande va? NOT! Det är en inredningsgrej till toaletten. En välbehövlig, lite för dyr, sjukt snygg pryl.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0