Appeal and apple.

Jag vill aldrig någonsin lämna sthlm! Tunnelbanan är värsta candyshopen ju! haha. Mums, me like! Åker buss från Älta till slussen. Tuben från slussen till Alvik. Och från alvik till Olovs lund, bromma, tar jag nockebybanan. Get to see plenty of people. Typiskt att jag ska plugga i Kosta. Typiskt att det är skit svårt att få tag på lägenhet här. Typiskt att jag inte är född i en rik familj. Typiskt. Ja ja, enough! Idag blev jag klar med mitt lilla äpple som jag började med på praktiken igår. Bildbevis nedan. Och efter det så har jag fått börjat med mitt eget fönster. Eller tavla. Hm, whatever. Pilligt nå jävulskt - men roligt. Annars så är väl allt jätte bra. Förutom förkylningen. Och förutom mitt shoppingberoende. Och förutom att jag åt en snickers idag. Typiskt. Min kropp är uppbyggd på snickers, som jag så fint sa en gång. Typiskt.

-And then it was just the two of us, and i realized; the real appeal of the threesum - its easy. It's intimacy thats the bitch.

Äpple i tiffanyteknik.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sandra Linkan Lindqvist

Mycket fint!:)

2009-09-16 @ 19:53:47
Postat av: Panna Anna

Meeeen va fint! Va duktig du är! =)

2009-12-02 @ 22:54:23

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0