Hungry hips.

Onsdag avklarad, och bara två dagar kvar till Gävle. Vilket innebär att det bara är fyra dagar kvar till Småland. Fan, jag vill inte. Men det går fort, sommaren är snart här.. eller nåt. It's all in the hips. Kommer längta ihjäl mig.. för det gör jag ju redan nu. Men det fixar sig, i know it! Idag har mamma opererat sig - det gick bra. Snart får hon hålla i sig när det blåser! Och det kommer jag också få göra om jag inte äter nåt snart! Har ätit ost i brist på annat.. Två latte, en halv barnmatsburk, ett äpple och två ägg. Insåg just i skrivandets stund hur äckligt allt det där lät. Börjar bli lite yr också.. Hm, dags för mat kanske? Jo, tack! Gotta go!

-Why is it the woman who always have to change, and never the guy?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0