Girls just wanna have fun.

Det gör så fruktansvärt ont i mina ben! Träningsvärken är olidlig. Och imorgon är det träning igen, kill me. Synd bara att det är så jävulskt roligt! ;)
Idag har jag fått glädjande besked! Kommer praktisera tre veckor i sthlm! Under vecka 38 39 40 kommer jag att hjälpa Kaisa med blyinfattade glas ute i Bromma! Awesome! Har även käkat sushi idag igen! Så förutom att benen tar livet av mig är humöret på topp! Och det är så skönt att det äntligen känns tipp topp, för under den senaste tiden har mina känslor vart i likhet med en berg- och dalbana! Men, det blir aldrig så mörkt att det inte ljusnar igen.

-Lets be honest; sometimes there is nothing harder in life than being happy for sombody else.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0