Bodytoning and blowing.

Tänkte sammanfatta denna söndag, veckans sista dag, med att säga: Bra jobbat! Way to go! High five, Elin! Denna vecka har jag fått förståelse av vad Avskrivning innebär, jag har lärt mig blåsa, jag har tränat 6 dagar, jag har organiserat i badrummet, jag har organiserat i garderoben, jag har läst 3 kapitel i Boken om glas, jag har slitit fram crosstrainern, och en handfull andra duktiga saker. En bra vecka faktiskt. Well, nu är det bara att se fram emot morgondagen och hoppas att nästa vecka kommer bli lika framgångsrik som denna. Innebandy imorgon.

-You men have no idea of what we're dealing with down there! Teethplacement and jaw stress and suction and gag reflex.. Honey!, they don't call it a job for nothing!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0