It's all about Love.

Datorn har vart (är fortfarande) helt fuckad, därav inga inlägg på senaste tiden. Well well, here we go.. Jag är hysteriskt jävla galet kär! Och det rent av tar livet av mig att inte kunna träffa honom så ofta som jag vill! Just nu är jag tillbaka från praktiken i sthlm. Just nu sitter jag ca 70 mil från min hunk. Just nu känns det väldigt deppt och opeppt att gå skola i småland. Han är helt underbar och perfekt och snäll och omtänksam och sexig och, ja, allt! Jag har träffat min soulmate. This is it. Jag skulle kunna gnälla på om avståndet och hur synd det är om oss hur länge som helst... so lets stop it! Tränat har jag börjat göra också! Bodytoning, pilates och yoga. Känns hur bra som helst! Så bra att jag stod på mattan kl 7 imorse för ett pass! Det ni! Nej, nu ska jag ha telefonsex. Ciao!

-I think i have monogamy.. I must have caought i from you people!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sofie

Men hej Elin! Och gud vad glad jag blir när du säger så!!! :) O vet du, jag tycker likadant om dig! Sjukt snygg brud! :) Va härligt o vara kär! Vem är du kär i?! :) ha det bra.PUSS

2009-10-10 @ 02:28:15
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Va roligt! Ja jag vet vem hn är! :) Kul kul! Ha det så bra nu gumman! PUSS

2009-10-11 @ 10:29:44
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0