Saturday-sauna and Sunday-stress.

Long time no seen! Denna vecka har jag praktiserat på Cervera i gävle. Julstjärnor har hängts, glas har staplats och Gunnar Syrén har hjälpts! Nu har jag två veckor kvar. Jag har tänkt väldigt mycket en längre tid, på min situation just nu. Och jag har kommit fram till ett beslut; This is home. Mer än så vill jag inte skriva nu. I helgen har det varit mycket par-aktiviteter! Jag och Micke, Tobbe och Carro, Carlos och Sofia. I fredags blev det discobowling, hur kul som helst! Blev kanske lite mycket alkohol, men sånt som händer! Och igår, lördag, var vi alla och relaxade med bastu, vin och spel. En lyckad, men stressig helg. Nu har min älskling åkt och jobbat i norge, jag saknar honom redan! Saknar saknar saknar! Åh, gnällspik. ..lite till bara.. saknar saknar saknar saknar saknar! Sådär.


Lite Carro, Tobbe, Jag och Micke. Relax i lördags.


-We whine when we don't have a boyfriend, and we whine when we do.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0