Kisses and cunts.

Jag har haft tre strålande, underliga, mysiga, generande, roliga, sentimentala, vinfyllda, dyra, grubbliga, trevliga, nervösa, underbara dagar fyllda med skratt och massa snack. Snack, snack, snack om allt från blöjbyten till våta kyssar. Jag blev dökär i Stockholm.. igen, men bestämmer mig för att stanna med Valbo. Att göra slut är något som man inte alltid kan göra.. fast man vet att man borde. Eller vill.

-I had often fantasized about running into my ex and his wife. But in those fantasies, I was running over them with a truck.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linamaria Hägelstam

Längtar längtar tills du kommer igen! Eller till jag kommer och våldgästar dig ;) Tack för ett par underbara dagar gumman, Miss you to death already!

2009-05-30 @ 14:59:22
URL: http://haegelstam.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0