Beauty or beast?

Spelar det egentligen någon roll hur noggrann man är med saker och ting?
Hur ofta man dammsuger under sägen, hur flitigt man vikar in kläderna i garderoben igen, eller hur ofta man rakar bikinilinjen? Bryr sig någon egentligen om vad som finns bakom det som först möter ögat? Handlar allting nu för tiden om looks? Eller är det bara jag som har fått allt om bakfoten? I en tid som denna, vågar man ta risken att låta insidan avgöra? Inte jag. Därför har jag beställt alldeles för dyra kläder och promenerat alldeles för långt idag. Och sanningen är; jag har aldrig mått bättre! "Don't bullshit me!" kanske du tänker nu. Well, it's the bloody truth. Nu är det dags för manikyr. Med betoning på man.


-If he seems too good to be true, he probably is.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linamaria Hägelstam

Hehe under sängen dammsugs typ aldrig och i garderoben är det villervalla, men bikinilinjen är viktig som luften jag andas och looks IS everything! Men när du väl har haft hem en kille ett par ggr och tycker att han är värdig ditt inre så är det lika viktigt att ta det steget med =)



Puss

2009-06-09 @ 22:57:33
URL: http://haegelstam.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0