Crash and burn, girl.


Jag klagar så fruktansvärt på allt och alla. På mig själv och på spegeln. Kan jag inte få slappan av och njuta!? Jo, klart jag får. Men varför kan jag då inte? Vart säljer dom karta och kompass för vilsna själar? Stannar du så springer jag. Ge mig en ryggrad och ett par kilogram självkänsla, tack. Eller så ger du mig det jag vill ha, helt enkelt - allt. Allt eller inget.



-Men, they may have you on your knees, but you've got them by the balls.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linamaria Hägelstam

Älskade du! Vill bara ge dig en fet örfil så du vaknar upp ur din skeva syn på dig själv! Men jag vet ju hur du menar... Önskar att du kunde se hur bra och underbar du är gummsan. Resten av oss gör ju det!



Puss

2009-06-04 @ 10:07:09
URL: http://haegelstam.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0