Longing for life.

Imorgon väntar ännu ett sex-pass. sex-sexton. Personligen så tycker jag att dom borde välkomna oss med linor i dörren när man börjar så tidigt.
Jag känner mig väldigt stressad just nu. Papper måste skrivas, papper måste skickas. Lådor måste köpas, och lådor måste packas. Jag börjar få väldigt kalla fötter. Isiga. Visst ska skolan och kursen bli hur rolig som helst! Men stället den ligger på, njaa.. Not so funny. Som vanligt efter ett litet besök i storstaden är jag helt såld. Så jävla typiskt mig att längta tillbaka dit på stört! Så blir det varje gång jag åker dit. Japp - varje. Det spelar liksom ingen roll vem jag hälsar på eller vad jag gör - Jag vill alltid flytta dit igen. Men nu sitter jag här i mitt lilla fängelse, tillbaka in the hell hole, och tänker på hur det skulle ha sätt ut om jag aldrig flyttade. ... Fan, jag måste sluta tänka så mycket! Nu är det dags för en powerwalk! burn burn burn! Dessa dagar har gett mig otränad-ångest.

-Is hope a drug we need to go off of, or it is keeping us alive?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0