Before and after.

Jag är så nöjd med allt och alla just nu. Med hela min tillvaro. Jag njuter av livet. Som den sanna pessimist jag, så händer inte detta alltför ofta. Visst, det känns lite stressigt med saker och ting.. Och ja, det känns just nu som att..STOPP!
Nej, nu börjar jag igen. Shit, why can't i get off my back? Ska iallafullafall på semster vecka 28 & 29 - folkrace. Kommer bli så jävla grymt! Keeps gettin' better!
Och jag har insett att det var fan inte bättre för. Bara delvis.

-Mabye the past is like an anchor holding us back? Mabye you have to let go of who you were, to become who you will be.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0