Christmas cunts.

Imorgon är det julafton. För mig är det en vanlig torsdag. Har zero känsla eller stämning för en afton som denna. Blir det såhär ju äldre man blir? Jag hoppas att jag har fel. Ikväll har jag och Micke slagit in lite klappar. Personligen tycker jag att allt vad julklappar heter borde bannlysas! Nu för tiden handlar allt om vem som köpt flest, vem som köpt dyrast och vem som rimmat bäst på kortet. Många glömmer bort att julen faktiskt kan vara fin utan dessa saker. Julmat, träffa släktingar, titta på samma tråkiga Kalle Anka och trycka praliner är sånt som jag uppskattar.. Gemenskapen. Nu ska jag duscha med min snygga karl, och det mina vänner, det uppskattas alltid! God jävla jul på er!


-Even as a superhero i was powerless to resist.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Nej julstämningen är nog inte något som försvinner med åren :)



Jag håller med om att det inte är det materiella som spelar mest roll. Fast själv gillar jag ju att få julklappar ;)



KRAM O GOD JUL bästa sis!

2009-12-24 @ 00:08:50

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0