Upside down, inside out.

Jag har fortfarande inte lyft ett finger här i lägenheten.. Elin, you naughty girl! Men det är lugnt, det löser sig. Idag har jag huvudvärk och ännu mera huvudvärk. Ska snart svälja ett par treo. Från det ena till det andra så saknar min systerdotter något fruktansvärt! Det är konsigt hur mycket man kan sakna någon. Och ibland saknar man inte alls. Pretty fuckin' great. Under de senaste dagarna har jag kännt mig illa till mods. Blotta tanken på att någon kommer mig nära känns skrämmande. Varför vet jag inte. Bäst att käka lite insektsdödande- medel så att jag inte lyckas gro ett par fjärilar i magen .... Sådär, check!
Jag vill bara vara, slippa tänka och förklara. Aldrig tveka, bara leka. Den som kräver ska jag neka. Andra ställer krav, hur de vill att det ska va. Man blir pressad, alltid stressad, av vad de vill ha. Jag har börjat se och känna efter hur jag mår, varför ska man ge så mycket mer än vad man får?

-Are there times when the ladies should just shut the fuck up?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Johanna

sluta vara så jävla rädd. go for it, lita på magkänslan!

2009-08-05 @ 18:24:20
URL: http://joohannaolsson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0