Birthday and beasts.

Igår fyllde jag hela 21 år. Det firades med att åka bil i 10 timmar. Halleluja!
När jag sedan kom fram till Döderhamn vid 22.20 ringde jag min älskade vän Marcus och så drog vi på Olles! Var helt utmattad efter dom senaste dagarnas bilturer och bagagebärande.. Men jag höll mig ändå vaken till 03.30! Kvällen bjöd på många roliga stunder, men även moments som jag helst vill anmäla. Ja ja, nu vankas det plankstek och senare skall jag ev. träffa Thomas. Sista veckan i "norr" nu! Jag längtar redan till min lya i Kosta. Uteplats, kamin och tre minuter till skolan! Kan inte bli mycket bätter nu va?

-Whats the point of being in the suburb if you're not going to fuck a gardner?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0